Φίλτρο
  • Εκπαιδευτικό προσωπικό 2011-2012

    ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

    Δούλος Επαμεινώνδας, Φιλόλογος

    ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΕΣ

    1.Λιάκου Ελένη, Φιλόλογος

    2.Τρίψα Γιαννίτσα, Τεχνολόγος

    ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

    ΘΕΟΛΟΓΟΙ

    1.Χαρίτου Ευσταθία

    2.Διαμαντής Δημήτριος

    ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

    1.Τσομή Γεωργία

    2.Παπανικολάου Κωνσταντίνα

    3.Πλατάνου Παναγιώτα

    4.Βάγιας Παναγιώτης

    5.Γαλανοπούλου Μαρία

    6.Μιχαλίτση-Παπαδημητρίου Παναγιώτα

    7.Λυριτζή Κωνσταντίνα

    8.Τριανταφυλλοπούλου Αμαλία

    9.Σωτηρόπουλος Ανδρέας

    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

    1.Δημακοπούλου Βασιλική

    2.Παπαδασκαλοπούλου Φωτεινή

    3.Σακελλαρίου Ανδρέας

    4.Παπαδόπουλος Γιώργος

    ΦΥΣΙΚΟΙ

    1.Ποταμίτης Λεωνίδας

    2.Ζησιμοπούλου Κωνσταντίνα

    ΧΗΜΙΚΟΙ

    1.Χρυσικού Αγγελική

    ΒΙΟΛΟΓΟΙ

    1.Ζάρκου Βασιλική

    ΓΕΩΛΟΓΟΙ

    1.Τσαρπαλής Παναγιώτης

    ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

    1.Γιαννακοπούλου Παναγιώτα

    2.Αυγέρου Ευανθία

    3.Βλάχου Νικολέττα

    ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

    1.Δημάκη Αγγελική

    2.Παπαζαχαροπούλου Σοφία

    ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

    1.Φουρ Μπεάτε

    ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

    1.Παπαναστασίου Παναγιώτα

    2.Χριστοδουλόπουλος Κωνσταντίνος

    3.Οπλατζάκη Βασιλική

    ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

    1.Τσάκωνα Μαγδαληνή

    ΜΟΥΣΙΚΗΣ

    1.Παπαγεωργίου Μαρία

    ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

    1.Γεωργοπούλου Ελένη

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    1.Διλάλου Ασπασία

    2.Μπαρλαμά Ευφροσύνη

    3.Γκόλιας Αθανάσιος

    4.Μαρινόπουλος Ανδρέας

    ΝΟΜΙΚΟΙ / ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ

    1.Αργυριάδου Φωτεινή

    2.Παπαχριστόπουλος Νικόλαος

    ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ

    1.Χαμπεσής Κωνσταντίνος

     

  • Πρόγραμμα μαθημάτων από 9-2-2015

  • Ενισχυτική Διδασκαλία 2020-21

    Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

    σας ενημερώνουμε ότι ξεκίνησε η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2020-21

    Τα τμήματα Ενισχυτικής διδασκαλίας είναι δωρεάν υποστηρικτικά τμήματα που γίνονται από αναπληρωτές καθηγητές στο κτήριο του σχολικού συγκροτήματος 2ου Γυμνασίου  Αιγίου μετά τη λήξη του ωρολογίου προγράμματος στα μαθήματα:

    • Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
    • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
    • Μαθηματικά
    • Φυσική
    • Χημεία
    • Αγγλικά.

    Η αίτηση  θα πρέπει να συμπληρωθεί και να αποσταλεί ηλεκτρονικά στο mail του σχολείου. Λήξη προθεσμίας υποβολής αιτήσεων, Τετάρτη 2/12/2020.

    Επίσης,  σημειώνουμε ότι τα τμήματα ενισχυτικής θα λειτουργήσουν εάν και εφόσον συγκεντρωθεί ο ελάχιστος αριθμός αιτήσεων ανά μάθημα. Τέλος,  σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων η ενισχυτική διδασκαλία θα υλοποιείται διαδικτυακά (WEBEX).

    Υπόδειγμα_αίτησης_δήλωσης μαθημάτων 2020_2021

     

  • 19-20 Καλά Χριστούγεννα

  • ως 12/2/14 - 43ος Διεθνής Διαγωνισμός Έκθεσης των ΕΛΤΑ - 2014

     

    Η Παγκόσμια Ταχυδρομική Ένωση (Universal Post Union -U.P.U.- Π.Τ.Ε.), ιδρυτικό μέλος της οποίας είναι η χώρα μας, είναι ένας διεθνής οργανισμός που συγκαταλέγεται στις ειδικές οργανώσεις του Ο.Η.Ε. και έχει καθιερώσει με το Συνέδριο του Τόκυο το 1969 Διεθνή Διαγωνισμό επιστολικών εκθέσεων για νέους και νέες.

     Ο διαγωνισμός έχει σκοπό να αναπτύξει την ικανότητα των νέων να συντάσσουν επιστολικές εκθέσεις, να καλλιεργήσουν την οξύνοιά τους και να συμβάλουν στη σύσφιξη των Διεθνών σχέσεων φιλίας που είναι μία από τις βασικές αποστολές της Π.Τ.Ε.

     Το θέμα του διαγωνισμού που επιλέχθηκε για το έτος 2014 είναι:

     «Γράψτε μία επιστολή περιγράφοντας το πώς η μουσική μπορεί να αγγίξει ζωές»

     Επιπλέον, μέσω της συμμετοχής σε αυτόν το διεθνή διαγωνισμό, η νέα γενιά συνειδητοποιεί το σημαντικό ρόλο των ταχυδρομικών υπηρεσιών στις σύγχρονες κοινωνίες, μαθαίνει να εκτιμά την τέχνη της γραφής και να αναπτύσσει την ικανότητα να συντάσσει επιστολικές εκθέσεις.

     Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γυμνασίων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας ηλικίας μέχρι 15 ετών.

     Οι εκθέσεις θα πρέπει να σταλούν σε έντυπη μορφή, χειρόγραφες ή δακτυλογραφημένες, να έχουν τη μορφή και τα χαρακτηριστικά μίας επιστολής (ημερομηνία και τόπος, διεύθυνση παραλήπτη, χαιρετισμός στην αρχή και στο κλείσιμο, υπογραφή), καθώς και έκταση έως 800 λέξεις, στη μητρική γλώσσα. Οι ενδιαφερόμενοι μαθητές και μαθήτριες πρέπει να καταθέσουν τις εκθέσεις τους ως την Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014στο σχολείο τους, οι οποίες στη συνέχεια θα διαβιβαστούν, μέσω των αντίστοιχων Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Κεντρική Υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Τμήμα Γ΄ - Μαθητικών Θεμάτων (Ανδρέα Παπανδρέου 37, 151 80, Μαρούσι), το αργότερο έως και την Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2014.

     Η κάθε έκθεση θα πρέπει να συνοδεύεται από έγχρωμη φωτογραφία και να αναφέρεται το όνομα και η διεύθυνση του σχολείου στο οποίο ανήκει ο υποψήφιος, ο αριθμός των λέξεων, το ονοματεπώνυμο, η ημερομηνία γέννησης, το φύλο, η τάξη φοίτησης, η διεύθυνση του υποψηφίου, καθώς και οι ξένες γλώσσες που γνωρίζει.

     Σημειώνεται ότι στην Εγκύκλιο της Παγκόσμιας Ταχυδρομικής Ένωσης ζητείται η Έκθεση που θα πρωτεύσει από την κάθε χώρα να αποσταλεί σε ηλεκτρονική και σε έντυπη μορφή, και να συνοδεύεται από έγχρωμη φωτογραφία του διαγωνιζόμενου/διαγωνιζόμενης.

     Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαγωνισμό οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν στην ιστοσελίδα της Π.Τ.Ε.: www.upu.int/en/the-upu/international-letter-writing-competition-for-young-people.html.

     H καλύτερη έκθεση, η οποία θα κριθεί από ειδική επιτροπή,θα διαβιβαστεί στο Διεθνές Γραφείο της Π.Τ.Ε. μέσω των ΕΛΤΑ, το αργότερο μέχρι την Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014, όπου θα γίνει η τελική κρίση των εκθέσεων των μαθητών από όλες τις χώρες.

     Οι τρεις πρώτοι νικητές σε παγκόσμιο επίπεδο θα βραβευθούν με χρυσό μετάλλιο ο πρώτος, με ασημένιο ο δεύτερος και με χάλκινο ο τρίτος, με σφραγίδα του Διεθνούς Γραφείου της Π.Τ.Ε. Τα ονόματα και οι φωτογραφίες των τριών πρώτων επιτυχόντων, καθώς και η έκθεση του νικητή θα προβληθούν στα ΜΜΕ και θα δημοσιευθούν σε τεύχος της τριμηνιαίας επιθεώρησης της Π.Τ.Ε., UNION POSTALE.

     Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι, μετά την ελληνική πρώτη θέση στον 41ο Διαγωνισμό επιστολικών εκθέσεων της Π.Τ.Ε. (2012) και την ενθουσιώδη υποδοχή του Έλληνα μαθητή από τους συνέδρους του Παγκόσμιου Συνεδρίου της Π.Τ.Ε. στην Ντόχα του Κατάρ, στον περσινό 42ο Διαγωνισμό διακρίθηκαν ένας 15χρονος μαθητής από την Τσεχία, μία 14χρονη μαθήτρια από το Μπαγκλαντές και μία 13χρονη μαθήτρια από τη Λιθουανία. Σε ελληνικό επίπεδο, στον περσινό διαγωνισμό συμμετείχαν 158 εκθέσεις μαθητών από όλη τη χώρα και στο Διεθνή Διαγωνισμό επιλέχθηκε για να μας εκπροσωπήσει η έκθεση της μαθήτριας της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Οιχαλίας του Νομού Τρικάλων, Άννας - Μαρίας Σακελλαρίου.

     Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 210-33.53.486 (κυρία Ματζιάρη Βίκυ) και να επισκέπτονται την ιστοσελίδα: www.elta.gr

     

     

     

  • Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας

     

    Διαγωνισμός με θέμα τη Μεσόγειο θάλασσα διοργανώνεται από την Πρεσβεία της Γαλλίας και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος σε συνεργασία με τις Γαλλόφωνες Πρεσβείες της Ελλάδας στα πλαίσια της εβδομάδας για τη Γαλλική γλώσσα και τη Γαλλοφωνία που θα πραγματοποιηθεί από 10 ως 18 Μαρτίου 2014.

    Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας

     

     

  • Ευχές από τους μαθητές

     

    Τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες με ευχές που έφτιαξαν οι μαθητές του σχολείου μας μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: 

     

     Χριστουγεννιάτικες κάρτες  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    /td>

     

     

     

     

     

     

  • Ενημερωτική συνάντηση για γονείς 16/12/13

    ΘΕΜΑ

    «ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ: πώς να προσφέρουμε στα παιδιά μας το σημαντικότερο εφόδιο για τη ζωή τους;»

     Η ενημερωτική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013 και ώρα 18:00, στο σχολείο, από την κ. Σταύρου Θωμαΐς ? Κοινωνική Λειτουργό του Κέντρου Πρόληψης Αχαΐας.

     

  • 16-17 Καλά Χριστούγεννα

     

     

  • Ευχές για το 2016

    Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος των καθηγητών του 1ου Γυμνασίου Αιγίου εύχονται στους μαθητές, στις οικογένειές τους και σε όλο τον κόσμο να είναι Ευτυχισμένο το 2016.

     

  • Βαθμοί επίδοσης Α τριμήνου 2015-2016

    Σας ενημερώνουμε ότι οι βαθμοί επίδοσης Α΄ τριμήνου θα δοθούν στις 21/12/2015 στις 13:10 μ.μ. στις αίθουσες διδασκαλίας των παιδιών σας.

    Καλείστε να παρευρίσκεστε στις 12:30 στο χώρο του σχολείου, όπου ο Διευθυντής κ. Δούλος θα σας ενημερώσει για τρέχοντα ζητήματα.

  • Φιλοξενία

    ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

    Θα παρακαλέσω τις οικογένειες των μαθητών ? τριών μας να βοηθήσετε και φέτος στη διαπολιτισμική ανταλλαγή με το Γυμνάσιο του Oettingen, φιλοξενώντας κάποιο από τα παιδιά. Όσοι έχουν πρόθεση να φιλοξενήσουν, να καταθέσουν μια χειρόγραφη δήλωση με τα στοιχεία τους (ονομ/μο, τηλέφωνο επικοινωνίας) στο Γραφείο του Διευθυντή.

    Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

    ΔΟΥΛΟΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ

  • Καλή Χρονιά

     

  • Έλεγχοι επίδοσης μαθητών Α' Τριμήνου 2014-2015

     Ανακοίνωση

    Στις 19/12/2014 θα δοθούν οι έλεγχοι επίδοσης των μαθητών μας για το
    1ο τρίμηνο του σχολικού έτους 2014-2015.

    Πιο συγκεκριμένα:

    Στις 12.30 θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών της Α' τάξης από το Διευθυντή του σχολείου.

    Στις 12.50 θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών της Β' και Γ' τάξης από το Διευθυντή.

    Στις 13.10 θα γίνει επίδοση των ελέγχων του 1ου τριμήνου.

  • Πρόσκληση

     

     

  • 3-12 Παγκόσμια ημέρα ατόμων με Αναπηρία

     

    Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία εορτάζεται κατ? έτος στις 3 Δεκεμβρίου από το 1992, δεδομένου ότι τη συγκεκριμένη ημέρα υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το Πρόγραμμα δράσης για τα ΑμΕΑ. Στην Ελλάδα η 3η Δεκεμβρίου καθιερώθηκε με τις διατάξεις του ν.2430/96 ως Εθνική Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία με στόχο να υπενθυμίζει στις κυβερνήσεις, στους οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία. Ειδικότερα, στοχεύει στην ευαισθητοποίηση, την κατανόηση σε θέματα αναπηρίας και στην κινητοποίηση για υποστήριξη και ευημερία των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

     

    Στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παρέχεται ειδική εκπαίδευση, η οποία επιδιώκει:

     

    α) την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους,

     

    β) τη βελτίωση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων, ώστε να καταστεί δυνατή η ένταξη ή επανένταξή τους στο κοινό εκπαιδευτικό σύστημα και κατ?επέκταση στο κοινωνικό σύνολο,

     

    γ) την επαγγελματική τους κατάρτιση και τη συμμετοχή τους στην παραγωγική διαδικασία,

     

    δ) την αποδοχή τους από το κοινωνικό σύνολο και την ισότιμη κοινωνική τους εξέλιξη και τέλος

     

    ε) τη διασφάλιση της αυτόνομης συμμετοχής των Ατόμων Με Αναπηρία στην οικογενειακή, επαγγελματική, κοινωνική και πολιτισμική ζωή.

     

    Στο πλαίσιο αυτό τα Τμήματα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης καλούν τις σχολικές μονάδες να οργανώσουν σχετικές δράσεις. Στόχος των δράσεων που θα πραγματοποιηθούν την εβδομάδα από 2 έως και 6 Δεκεμβρίου είναι η ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας γενικότερα. Ακολουθεί κατάσταση δράσεων.

     

     Α. Ενδεικτικές δράσεις:

     

    1. Γνωριμία με τα Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και υλοποίηση κοινών δραστηριοτήτων ή προγραμμάτων με στόχο την αλληλογνωριμία, την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση, τον προβληματισμό και την κατανόηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα Άτομα με Αναπηρία στην καθημερινότητά τους.

    2. Γνωριμία με Φορείς ΑμΕΑ και υλοποίηση κοινών δραστηριοτήτων, δράσεων ή προγραμμάτων (Συλλόγους, Δήμους, Πρόνοια, ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ, ?)

    3. Παιχνίδι ομαδικό

    4. Εικαστική ευαισθητοποίηση - μουσική, ζωγραφική, χειροτεχνία θέατρο φωτογραφία (Καλλιτεχνικές δημιουργίες με θέμα την αναπηρία, οι οποίες θα παρουσιαστούν σε ομαδική έκθεση)

    5. Βιωματικές εκπαιδευτικές δράσεις: ενδεδειγμένοι τρόποι συνοδείας και συμπεριφοράς,κίνηση με αμαξίδιο, κίνηση και συνοδεία τυφλού - φορώντας μάσκα και κρατώντας το Λευκό Μπαστούνι, φορώντας ωτοασπίδες, φορώντας γάντια για δυσκολίες των άνω άκρων, χρήση διόπτρας, γυαλιά αδιαφανή κ.λ.π. ζώντας έτσι μια εμπειρία, αφετηρία για προβληματισμό, απέναντι στην αναπηρία αλλά και γενικότερα στη διαφορετικότητα.

    6. Γνωριμία με τη νοηματική γλώσσα

    7. Πρόγραμμα « Σταθμεύω χωρίς να εμποδίζω» 

    8. Πρόγραμμα «Σέβομαι την πρόσβαση στις ειδικές διαδρομές των τυφλών»

    9. Πρόγραμμα «Ελεύθερα πεζοδρόμια»

    10. Πρόγραμμα «Το σχολείο μου προσβάσιμο για άτομα με αναπηρία

    11. Δημιουργία εντύπων και ανακοίνωση άρθρων μέσα από σχολικές εφημερίδες, περιοδικά, ηλεκτρονικά μέσα του σχολείου ή του σχολικού δικτύου

    12. Παρουσίαση υλικού για τους παραολυμπιακούς αγώνες και γνωριμία με παραολυμπιονίκες

    13. Έρευνα στον τύπο και ηλεκτρονικές σελίδες ΑμΕΑ

    14. Γνωριμία με υποστηρικτικούς θεσμούς ΑμΕΑ (ΚΕΔΔΥ, Ιατροπαιδαγωγικά κέντρα?.)

    15. Εκδηλώσεις, ομιλίες και συζητήσεις

    16. Κοινά περιβαλλοντικά προγράμματα (π.χ παράδειγμα συλλογή υλικών- συσκευασιών που ανακυκλώνονται.)

    17. Ενημέρωση για Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των ΑμεΑ,από τον Ο.Η.Ε.

    18. Ενημέρωση για τον Οδηγό του Πολίτη με Αναπηρία - Υπουργείο Εσωτερικών

    19. Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

    20. Αθλητικές δραστηριότητες (ομαδικά αθλήματα).

    21. Επαγγελματικός Προσανατολισμός ΑμΕΑ.(απασχόληση, κατάρτιση, πρόσβαση στην εργασία, προστατευόμενη εργασία, ελεύθερη αγορά εργασίας).

    22. Επαγγέλματα σχετικά με ΑμΕΑ (ειδικός παιδαγωγός, λογοθεραπευτής, κοινωνικός λειτουργός, παιδοψυχολόγος?)

     

     Β.Ενδεικτικά λογοτεχνικά κείμενα που έχουν ήρωες παιδιά με Εδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες:

     

    1. Προ Χριστού στη Βραυρώνα, Ν. Τζώρτζογλου, Εστία, 1980

    2. Ο Ντάκος,στα Αντιστασιακά διηγήματα, Χ. Σακελάριου, Κέδρος, 1984

    3. Η Αργυρώ γελάει, 2001, Τζιν Γουίλλις- Τόνυ Ρος, Πατάκη

    4. Το βιβλίο ενός τυφλού,Χρήσιμα βιβλία, Χρ. Σκανδάλης, 1986

    5. Μπίλυ ο Ανάποδος, 2006, Σαμ ΜακΚάλεν, Καστανιώτη

    6. Η Αργυρώ, Ν. Τζώρτζογλου, Κέδρος, 1986

    7. Δυο παπούτσια με καρότσι, 2007, Ανδρικόπουλος Νικόλας, Ελληνικά Γράμματα

    8. Ο Μυτόγκας, Καμαράτου Γιαλλούση Ειρήνη, 2004, Ψυχογιός

    9. Ο Λάμπης και το κόκκινο καΐκι, Κ. Όλφρεϊ, 1986

    10. Θα σε ξαναδώ φιλαράκι μου, 1997, Δικαίου Ελένη, Πατάκη

    11. Το μυστικό τραγούδι της Μάτα, Εκδ. Μάρρα, Κέδρος, 1987

    12. Ιμπέρ ο γίγαντας, Παπανδρέου Μαργαρίτα, 1985, Κέδρος

    13. Γράμμα στο μοναχικό αδερφό μου, Μ. Αβρααμίδου, Πατάκης, 1988

    14. Ο Κουτούτσικος, λαϊκό παραμύθι, από τη συλλογή «Εγκυκλοπαίδεια των παραμυθιών», βιβλίο

    15. Ο παπουτσωμένος γάτος και άλλα παραμύθια, Στρατίκη

    16. Η Χιονάτη και οι εφτά νάνοι, 2000, Αδερφοί Γκριμ, Μίνωας

    17. Λεώνη, 1999, Πυλιώτου Μαρία, Αθήνα: Πατάκη

    18. Αγαπάει Γιάγκο, αγαπάει?, 1997, Βακάλη Συρογιαννοπούλου Φ., Άγκυρα

    19. Ο Θωμάς, Λ. Ψαραύτη στο Πέντε κύκλοι ζητούν χρώμα Άγκυρα, 1991

    20. Η λευκή Μόλι (από τη σειρά Μόζα, η γάτα 3), 2005, Σταματοπούλου Ιωάννα, Κέδρος

    21. Ο παπουτσής και οι νάνοι, παραμύθι των αδερφών Γκριμ

    22. Η Τοσοδούλα, 2000, Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, Μεταφ. Πούλος Κ., Παπαδόπουλος

    23. Είναι ο γιος μου, Ι. Τσοκοπούλου, Καστανιώτης, 1991

    24. Η Παναγία των Παρισσίων, Disney (συγγρ. Β. Ουγκώ), Ελαφάκι, 1996

    25. Δεν είμαι τόσο αλλιώτικος από τους άλλους (από τη σειρά «Μάθε για τη ζωή»), 1991, Μπάρμπαρα Σέλινγκ, Δωρικός

    26. Ψάχνοντας το Νέμο, 2003, Disney, Ελληνικά Γράμματα

    27. Τα παπουτσάκια που λένε παραμύθια, 1998, Αγγελική Βαρελλά, Άγκυρα

    28. Ο αδερφός της Ασπασίας, Μ. Κοντολέων Πατάκης 1992

    29. Συναισθήματα- απόρριψη, 1995, Σχήμα και Χρώμα

    30. Ο μικρός Ντουπ, Ει. Μάρρα Γνώση,1992

    31. Ο Κολοκυθοκεφαλάκης, ελληνικό λαϊκό παραμύθι, Κίρκη

    32. Το κορίτσι του φεγγαριού Δ. Ζουμπουλάκη Επικαιρότητα, 1993

    33. Η μάγισσα Αμπουλίνα (από τη σειρά Μόζα, η γάτα 2), 2005, Σταματοπούλου Ιωάννα, Κέδρος

    34. Το ποτάμι ζήλεψε, 1997, Βούλα Μάστορη, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα

    35. Ο νάνος και η γαριδούλα, 2001, Ερίκ Σαβουαζά- Φρεντερίκ Ρεμπενά, Σύγχρονοι Ορίζοντες

    36. Μέρες της Αλκυόνης ,Δ. Μανθόπουλος Ψυχογιός, 1993

    37. Ο Τριγωνοψαρούλης, 1997, Ηλιόπουλος Β., Πατάκη

    38. Πόσο κοντά είναι το φεγγάρι, Κ. Πουλχερίου Πατάκης, 1997

    39. Θέλω μόνο να παίξω μαζί σου, 2004, Μ. Αντζής, Ελλην. Γράμματα

    40. Θα σε ξαναδώ φιλαράκι μου, Ε. Δικαίου Πατάκης, 1997

    41. Το φτερωτό βαγονάκι, 1999, Μηνιάδου Μαρία αφιερωμένο στα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

    42. Ένας κλέφτης στο χωριό, Τζέιμς Μπέρυ, 1992, Καστανιώτη

    43. Ο μολυβένιος στρατιώτης, 1996, Μεταφρ.: Ρώσση Ρ., Μίνωας

    44. Η Πεντάμορφη και το Τέρας, 2005, διασκευή: Σαμάνθα Ίστον, Λιβάνη

    45. Η ασπίδα της ειρήνης, 2001, Καπλάνογλου Μ., Ελληνικά Γράμματα

    46. Μυθολογία, Η Ήρα, ο Ήφαιστος, η Αφροδίτη και ο Άρης, 1980, Ζαραμπούκα Σ., Κέδρος

    47. Φίλοι; Φως φανάρι, 2005, Αλεξοπούλου- Πετράκη Φ., Παπαδόπουλος

    48. Γάντι σε ξύλινο χέρι, 1986, Κοντολέων Μάνος, Πατάκη

    49. Πιάσε το αστέρι που πέφτει, 2005, Gayle Grass, Λιβάνη

    50. Ταξίδι στα σύννεφα, 2000, Αλεξίου, Ε., Φλούδας

    51. O Μαξ είναι σημαντικός, 2002, Λόρα Γιαφέ, Άγκυρα

    52. Μια αδελφούλα με ειδικές ανάγκες, 2003, Κλοντ Χελφτ, Άγκυρα

    53. Ονειροφύλακες, 2004, Αγγελική Δαρλάση, εκδ. Πατάκη

    54. Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα; 2004, Μαρκ Χάντον, Ψυχογιός

    55. Ελπίδα ή Λουίζα, 2000, Ζωή Κανάβα, εκδ. Εστία

    56. Το βουνό των μάγων (από τη σειρά Μόζα, η γάτα 4), 2005, Σταματοπούλου Ιωάννα, Κέδρος

    57. Ο Φοίβος? και ο άλλος Φοίβος, 2004, Γκρέκου Γλυκερία, Ελληνικά Γράμματα

    58. Ο εγωιστής Γίγαντας, 1990, Όσκαρ Ουάιλντ , Μίνωας

    59. Ο Κοντορεβυθούλης, 1990, Σαρλ Περρώ, Μίνωας

    60. www.thelonaxero.com, 2006, Τζάκλιν Ουίλσον, (ιστοσελίδα, όπου γράφουν παιδιά με αναπηρία)

     

     ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

    Προβολή μικρών κινηματογραφικών ιστοριών ή ντοκιμαντέρ για την αναπηρία. Προτεινόμενη ιστοσελίδα με οπτικοακουστικό υλικό: http://paragoges.pi.ac.cy/?cat=25

     

    ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

     Το ζήτημα της αναπηρίας απασχόλησε τους δημιουργούςκινηματογραφικών ταινιών και, στο πέρασμα των χρόνων, δημιούργησαν ταινίες ? επιτυχίες γεμάτες συγκίνηση, ευαισθησίακαι προβληματισμούς.

     Σας παραθέτουμε ενδεικτικά κάποιες από αυτές:

     

    Ταινίες σχετικές με Νοητική Καθυστέρηση

     

    "TheForestGump"

     

    "Το όνομά μου είναι Σαμ"

     

    "What?s eating Gilbert Grape"

     

    "The other sister"

     

    Ταινίες σχετικές με Αυτισμό

     

    "Το μαύρο μπαλόνι"

     

    "TempleGrandin"

     

    "Ο άνθρωπος της βροχής"

     

    "The boy Inside"

     

    "O Mozzart και η φάλαινα"

     

    "Ben-X"

     

    "Extremely loud and incredibly close"

     

    "SnowCake"

     

    "Adam"

     

    Ταινίες σχετικές με Κινητικές Αναπηρίες

     

    "Το αριστερό μου πόδι"

     

    "Η θάλασσα μέσα μου"

     

    "Ο γυρισμός"

     

    "Γεννημένος την 4η Ιουλίου"

     

    "Οι άθικτοι"

     

    "Lorenzo?sOil"

     

    "Η ιστορία του Μπρουκ Έλισον"

     

    Ταινίες σχετικές με Τύφλωση και Κώφωση

     

    "Τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού"

     

    "Ο μικρός σολίστας"

     

    "Άρωμα γυναίκας"

     

    "Blind dating"

     

    "Miracle worker"

     

    "Dear Frankie"

     

    Ταινίες σχετικές με Σύνδρομο Down

     

    "Εμείς οι δυο"

     

    "Η όγδοημέρα"

     

    "The Memory Keeper?s daughter"

     

     

     

  • Ευχές

     

  • Το σχολείο μας στολίστηκε!

     

    Εδώ και αρκετές μέρες οι μαθητές στόλισαν τις αίθουσες με δέντρα, γιρλάντες, φωτάκια

    δίνοντας γιορτινό χρώμα στο σχολείο μας.

     

    Στη παραπάνω φωτογραφία φτιάξαμε μία συλλογή από τα στολισμένα μας δεντράκια.

     

     

Πρόσθετες πληροφορίες